Test diagnozujący style uczenia się i cechy uczniów istotne w edukacji hybrydowej (HLQ)
Szanowny Uczniu,
Witamy na stronie z testem do diagnozy stylów uczenia się i cech uczniów szkół zawodowych w wieku 15-19 lat uczestniczących w edukacji hybrydowej. W edukacji hybrydowej niektórzy uczniowie biorą udział w zajęciach w formie stacjonarnej, bezpośrednio w sali lekcyjnej, podczas gdy inni uczestniczą w nich z domu poprzez internetową transmisję.
Wypełniając ten kwestionariusz będziesz miał/a szansę zastanowić się nad swoim stylem uczenia się oraz cechami, ważnymi dla efektywnego udziału w edukacji hybrydowej w szkolnictwie zawodowym.
Po wypełnieniu testu uzyskasz też bezpłatny, szczegółowy raport opisujący Twój styl uczenia się oraz poziom cech, które sprzyjają udziale w edukacji hybrydowej. Warunkiem otrzymania miarodajnych wyników i wiarygodnej informacji zwrotnej jest udzielanie szczerych odpowiedzi.
Wypełnienie testu i otrzymanie informacji zwrotnej jest bezpłatne.
Prosimy o uzupełnienie całego testu podczas jednego podejścia. Gdyby jednak w trakcie wypełniania konieczne było przerwanie testu, prosimy o zapisanie unikatowego kodu znajdującego się w prawym górnym rogu. Po jego wpisaniu przy kolejnym logowaniu możliwe będzie kontynuowanie uzupełniania testu od miejsca, w którym został on przerwany lub ponowne wyświetlenie informacji zwrotnej.
Zespół Projektu hVET
Zaloguj się tokenem
Token